Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 13:16:19 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01910 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Soinaste küla 2 // 6 // 8a // 
Vahevälja tn 1 // Vahevälja tänav L1 // Välja tn 1 // 3 // Soinaste küla, 
22129 Tõrvandi-Lemmatsi tee // 22129 Tõrvandi-Lemmatsi tee T1 // 22129 
Tõrvandi-Lemmatsi tee T7 // Linnavere tee J1 // Linnavere tee 1 // 2 // 3 // 
6 // Rehepapi tee T8 // Saare tee, Tartu maakond, Kambja vald, Soinaste küla 
3 // 4 // 5 // 8a // Vahevälja tn 1 // Vahevälja tänav L1 // Välja tn 1 // 3 
// Soinaste küla, 22129 Tõrvandi-Lemmatsi tee // 22129 Tõrvandi-Lemmatsi tee 
T1 // 22129 Tõrvandi-Lemmatsi tee T7 // Linnavere tee J1 // Linnavere tee 1 
// 2 // 3 // 6 // 10 // Saare tee (Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27294851>  (menetlus nr: 
476214), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister